Klienditugi

Oleme Elisa erakliendiüksuse selgroog. Meie u 50-liikmeline meeskond seisab hea selle eest, et Elisa kliendid saaksid tekkivatele muredele ja küsimustele kiiresti vastused.

Klienditeenindajad tegelevad klientide kõnedele ja kirjadele vastamisega. Oleme telefoni ja/või e-kirja teel klientidele abiks ja leiame kiiresti parima lahenduse igale murele. Teenindame kõiki Elisa Eesti 640 000 klienti, kelle seas on nii era- kui ärikliente, ning läheneme igale kliendile personaalselt.

Erakliendikonsultandid tegelevad olemasolevate Elisa klientidega, kes on alustanud Elisa võrgust välja liikumist. Uurime klientidelt, kas nad ikka on oma otsuses kindlad ja selgitame, et Elisas on uuringutulemuste järgi parim hinna-kvaliteedi suhe.

Lisaks töötavad meil ka tehnilise toe spetsialistid, kes abistavad kliente igapäevaste muredega alates e-posti seadistamisest kuni keeruliste koduvalve süsteemide häälestamiseni. Teeme seda kiirelt ning kliendile arusaadavas keeles.

Iga uus töötaja saab alguses oma isikliku mentori, kellega koos jälgitakse kogenud töötajate kõnesid, analüüsitakse neid ja õpitakse suhtlema eri tüüpi inimestega ning lahendama klientide muresid kiiresti ja sujuvalt. Igal inimesel on oma tiim ja tiimijuht, kelle ülesanne on olla oma tiimile toeks ja anda head nõu.

Kõik meie töötajad räägivad nii eesti kui vene keelt. Enamik meie töötajaid on 25-35 aastased, aga on ka alla 20-aastaseid noormehi ja üle 60-aastaseid daame ja härrasid.

Peamised ametikohad siin osakonnas:

  • klienditeenindaja (telefoni teel)
  • klienditeenindaja (e-kirja teel)
  • erakliendikonsultant
  • tehnilise toe spetsialist
  • tiimijuht

Põhjused, miks siin on hea töötada:

Meil on selged töötasu maksmise põhimõtted.

Elisas on selgelt arusaadavad töötasu maksmise põhimõtted ja meie töötajatele meeldib, et nad saavad ise mõjutada oma töötasu suurust.

Meie juures ei ole taevas limiidiks, sest tulemuspalgal puudub ülempiir. Mida usinam oled, seda rohkem teenid. Nii lihtne see ongi.

Meil on iga kuu tulemusvestlused ja lisaks on ka programm, kust saab jooksvalt näha oma saavutatud tulemusi. Meie töötajad saavad olla alati kindlad, et töötasu laekub pangakontole õigel kuupäeval ning kokkulepitud summas.

 

 

Meil on äsja valminud uus kontor koos reguleeritava kõrgusega laudadega.

2016. aasta kevadel avaldasid meie töötajad soovi, et kõnekeskuse ruum võiks olla kenam ja mugavam. Võtsime nende soove arvesse ja juba suvel läbisid ruumid uuenduskuuri.

Elisa kõnekeskuse töötajatel on tänasest kasutada Eestis ainulaadne tööruum, kus müra aitab summutada Sound Masking süsteem, mille toel sumbub kõne või muu müra juba seal, kus ta alguse saab. Reguleeritava kõrgusega töölaudade taga saad töötada nii istudes kui ka seistes. Lisaks on meil uus kodusem puhkeruum ja 2 uut helikindlat suhtlemis- ja olemiskohta. Uute ruumide välimus on inspireeritud Elisa põhivärvidest – sinine ja valge. Ruumis on valgust, õhku ja avarust. 

Meil on rahulolevad kliendid.

Elisa teenuseid peetakse usaldusväärseks ja mugavaks. Meil on hea maine nii telekommunikatsiooni ettevõttena kui ka tööandjana.

Töö on põnev ja suhtlemisrikas.

Töö teeb huvitavaks erinevate inimestega suhtlemine. Puudub rutiin – Sa ei tea iial, kes Sulle helistab ja millise murega. Lõbusaid näiteid on igasuguseid (vaata näiteks allpool olevaid videoid). Koolitame Sind, et oskaksid valida igale inimtüübile kõige sobivama suhtlusstiili, et iga kliendi mure saaks lahendatud.

Igal töötajal on isiklik mentor.

Esimese 3 töönädala jooksul on igal uuel töötajal oma isiklik mentor, kes juhendab, nõustab ning aitab töösse mõnusalt sisse elada.

Oled esimene, kes saab teada uutest toodetest ja teenustest.

Telekommunikatsiooni valdkond (mis on tänaseks palju rohkemat kui lihtsalt helistamine), areneb tohutu kiirusega. Elisas töötades saad esimesena teada uutest tehnoloogilistest lahendustest ja trendidest ning oled pidevalt uute arengutega kursis.

Meil on hea tööaja korraldus.

Meil ei ole öövahetusi – saad töötada päevasel ajal. Üldjuhul on tööpäevad 8-tunnised ning kõige varasem aeg, kui tööd alustame, on kell 7.00 ning sel juhul lõpeb tööpäev kell 15.30. Kõige hilisem vahetus algab kell 14.30 ja lõpeb 23.00. Võimalik on tööpäeva alustada ka kell 8.00, 8.30 jne. Töö algusaja saad ise valida, sest töö käib graafiku alusel.

Lisaks saad iga kuu graafikusse esitada n-ö soovipäevi, mil soovid kindlasti töölt puududa. Kui soovid, on võimalik teha ka lisatunde ja seeläbi rohkem teenida.

Tulemustasu teenimise võimalus.

Saad teenida tulemustasu ja osaleda põnevates võistlustes, kus saad võita auhindu. 

Meil on väga hea hüvede ja soodustuste pakett.

Hoolitseme oma töötajate tervise eest, anname lisapäevi puhkamiseks, oleme võimalusel paindlikud tööaja ja -koha suhtes, pakume arendavaid huviringe töötajate lastele ja muid häid töötingimusi. Loe hüvedest lähemalt siit.

Soovime, et iga Elisalane oleks õnnelik ja rahul tööga, mida ta teeb.

Sul on võimalus teha karjääri Elisa sees.

Sigrid Savest
„Juba enda Elisa esimestest päevadest saati olen alati pidanud üheks suurimaks Elisas töötamise eeliseks läbipaistvat palgasüsteemi, kus premeeritakse neid, kes naudivad oma tööd ja on nõus andma endast parima. Tule pane ka sina ennast proovile!”
Kristina Judina, teenindusosakonna juht